FANDOM

Endless Mode (pol. Nieskończony Tryb) - tryb gry w Spooky's Jump Scare Mansion dodany w dużej aktualizacji 4 lipca 2016 roku.

Rozgrywka

Gracz zaczyna w pokoju 0. Od początku posiada siekierę. Wszystko wygląda tak jak w zwykłej wersji, lecz pojawiają się nowi przeciwnicy i każdy może pojawić się w losowym pokoju, a po 1000 pokoju gra się nie kończy. Grę można zapisywać przy checkpointach, ale po śmierci lub wyjściu z gry gracz i tak musi zaczynać od początku.

Przeciwnicy

Poza znanymi już Specimenami i Monsterami spotykamy w tym trybie również pięciu tzw. Nieznanych Specimenów.

Przeciwnicy występujący w Endless Mode:

Specimen

Monster

Nieznani Specimeni

  • Nieznany Specimen 1/"White Face" - Lewitująca 8-bitowa twarz z gry IMSCARED. Gdy się zbliża słychać bardzo głośny dźwięk, a ekran miga na czerwono.
  • Nieznany Specimen 2/"Otto the Otter" - Animatroniczna wydra o głębokim śmiechu. Porusza się powoli i zadaje minimalne obrażenia.
  • Nieznany Specimen 3/"Spooper" - Dziecko-duch/pasożytniczy mutant. Powoli wysysa zdrowie gracza i może go zamrozić.
  • Nieznany Specimen 4/"Tirsiak" - Strażniczka lasu. Cieniste stworzenia blokują drogę. Gracz musi je zabijać by iść dalej. Kolejne pokoje są coraz bardziej jasnoniebieskie. W oddali widać cień dziewczyny.
  • Nieznany Specimen 5/"Lisa" - Zanim się pojawi, pokoje stają się czerwone i pojawiają się okienka z notatkami. Gdy goni gracza zachowuje się podobnie do Specimen 4, ale teleportuje się znacznie szybciej.

Ciekawostki

  • Specimen 7, Specimen 13, Monster 1, Monster 2 i Monster 7 są jedynymi postaciami nie występującymi w tym trybie.
  • Jeśli umrzemy w Nieskończonym Trybie pojawia się napis "Your soul wiggles in agony" (pol. Twoja dusza kołysze się w agonii), natomiast w zwykłym trybie gry oraz w Karamari Hospital jest napisane "Your soul wanders in an endless maze".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki