FANDOM

Karamari Hospital
KHLogo.png
Platformy Windows
Silnik GameMaker
Wydawca Lag Studios
Typ Horror
Data wydania 5 listopada 2015
Twórca gry Akuma Kira

Spooky's Jumpscare Mansion: Karamari Hospital - jest to pierwsze DLC dla Spooky's Jumpscare Mansion. Jest ono dostępne w serwisie Steam, kosztuje 4,99€.

Akcja gry rozgrywa się w tytułowym Szpitalu Karamari. Rozpoczynamy ją w windzie znajomej już ze Spooky's Jumpscare Mansion, w liczniku pokazuje nam się pokój nr 995. Gdy wciśniemy przycisk, dzięki któremu zjeżdżamy na dół, winda zaczyna jechać bardzo szybko, a licznik pokoi wariuje po czym znika. Gdy już się zatrzymuje, przechodzimy przez kilka klasycznych korytarzy prowadzących do sali, w której wita nas Spooky. Mówi wtedy, że zapomniała już o istnieniu tej lokacji i życzy powodzenia. Po przejściu ostatniego już korytarza znajdujemy się na poczekalni szpitalnej.

Naszym zadaniem jest odnalezienie klucza do wyjścia ze szpitala. Zaglądając do sypialni pacjentów odnajdujemy notatki znane nam już z klasycznej gry, nieraz spotykamy również Monstery które występują tam zamiast Specimenów. Gdy odnajdujemy klucz musimy iść do drzwi z napisem EXIT po czym gra się kończy.

Okazy / Potwory

Monster 1

Monster 2

Monster 3

Monster 4

Monster 5

Monster 6

Monster 7

Easter Eggi

Aktualnie zostało odnalezionych 7 Easter Eggów:

  1. Bardzo długi korytarz, na którego końcu czeka na nas jumpscare.
  2. Potwór w męskiej toalecie.
  3. Kartonowy straszak znany już z klasycznej gry w kształcie papryczki chili, który możemy znaleźć w jednym z korytarzy.
  4. Możliwość wyjęcia miecza z obrazu.
  5. Fotel, na którym możemy usiąść. Gdy usiądziemy na nim za pierwszym razem wystarczająco długo, skończy się to opuszczeniem ciała przez naszą duszę, która znika po uderzeniu w nią. Gdy usiądziemy drugi raz, nie będziemy mogli z niego wstać, a po kilku sekundach usłyszymy w tle krzyki, pomieszczenie zacznie się trząść, a po tym główny bohater umiera.
  6. Postać za oknem w pokoju, w którym znajduje się klucz do drzwi EXIT.
  7. Po zdobyciu klucza do drzwi EXIT, drzwi DEFORMITY WING stają się prawdziwe i można wejść do środka.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki