FANDOM

Nieznany Specimen 1 (vel White Face) jest wrogiem którego można losowo spotkać w Endless Mode.

Wygląd

White Face jest białą, spikselowaną głową. Twarz ma puste oczodoły, nierówne zęby, i nos.

Rozgrywka

Zanim zaatakuje, pokój staje się rozpikselowany i złowroga muzyka zaczyna grać w tle, ostrzegając gracza, że White Face nadchodzi. Po kilku pokojach zacznie się pościg. Można usłyszeć hałaśliwy głos gdy Nieznany Specimen 1 jest blisko gracza. Kiedy spojrzy się na niego, przeteleportuje się do innej lokacji, sprawiając jednocześnie, że ekran stanie się czerwony. Przy kontakcie zadaje graczowi 1/6 obrażeń.

Podczas pościgu pokoje mogą ewentualnie się zapętlać, sprawiając, że numer przebytych pokojów nie zwiększy się. Przez to pościg może stać się dłuższy, ale White Face może odejść, pozwalając graczowi iść dalej.

Kiedy gracz zostaje zabity przez White Face'a, ekran śmierci będzie świecił się przez kilka sekund z napisem "DEATH IS NOT ESCAPE" (pol. "ŚMIERĆ NIE JEST UCIECZKĄ"). Widok zmieni się na ciemny pokój z Nieznanym Specimenem 1 i powieszonymi zwłokami w worku które będą miały twoje imie systemowe na sobie. Gdy White Face przybliża się, mówi następujące słowa:

"Popatrz na siebie...

Jakie to smutne.

Twoje ciało jest całe zamknięte."

Gra poprosi gracza o napisanie w wynikowej nazwie ZAMKNIĘTE. Jeśli gracz napisze to, gra samoistnie się zamknie. Co dziwne, napisanie Otwarte sprawi, że pokażą się rozdarte wnętrzności zwłok i to sprawi, że rozpocznie się drugi pościg.

Podczas pościgu ściany są czerwone, Nieznany Specimen 1 staje się większy oraz leci do gracza jak pozostałe Specimeny. Zdrowie gracza cały czas jest na 1. Jeśli Nieznany Specimen 1 dopadnie i zada obrażenia graczowi, gra zamknie się samoistnie.

Ciekawostki

  • Nieznany Specimen 1 nazywa się White Face i pochodzi z gry Imscared, pikselowej gry horror stworzonej przez Ivana Zanotti. Scena z martwymi zwłokami też jest nawiązaniem do tej gry.
  • To jedyny Specimen który łamie czwartą ścianę.
  • Kiedy gracz zostaje zabity przez White Face'a, pojawiająca się twarz Spooky zostaje zastąpiona White Face'm, dopóki gra nie zostanie zrestartowana.
  • White Face został dodany do gry, ponieważ Akuma Kira oraz Psychobilly uwielbiają grę Imscared.
  • Dźwięk statywu kiedy Nieznany Specimen 1 jest blisko gracza jest podobny do tego z Imscared.

Postacie
Specimen Specimen 1Specimen 2Specimen 3Specimen 4Specimen 5
Specimen 6Specimen 7Specimen 8Specimen 9Specimen 10
Specimen 11Specimen 12Specimen 13Specimen 14
Nieznani Specimeni White FaceOtto the OtterSpooperTirsiakLisa
Monster Monster 1Monster 2Monster 3Monster 4Monster 5
Monster 6Monster 7
Inni SpookyProtagonista

Więcej z Fandomu

Losowa wiki