FANDOM

Nieznany Specimen 3 znany jako Spooper w plikach gry, jest jednym z nowych Specimenów spotykanych w Endless Mode.

Wygląd

Spooper jest przedstawiony jako mutant w przebraniu ducha. Ma na sobie czarne trampki i białe prześcieradło z dziurami na oczy.

Kiedy rozpoczyna się pościg, czasami pojawia się inna postać przypominająca różowego potwora. Ma ona ciało z jednym, wielkim okiem na samym środku i dwiema rękami.

Rozgrywka

Na początku Spoopera można spotkać, gdy stoi przed wyjściowymi drzwiami. Obraca się do gracza bardzo powoli. Nie można wejść do drzwi które blokuje, przez co zmusza gracza do użycia siekiery i zniszczenia go.

Kiedy wejdziesz do następnego pokoju, Spooper po raz kolejny pojawi się dalej blokując drzwi, zakrwawiony po poprzednim spotkaniu. Gracz musi dalej kontynuować niszczenie go przy pomocy siekiery i dostawać się do następnych pokoi, a Spooper za każdym razem będzie wyglądał na bardziej rannego. Po zniszczeniu go przy jego najgorszym stanie, wejście do następnego pokoju spowoduje pościg.

Brudne pokoje, gdzie pościg ma miejsce, są wypełnione trującym gazem, przez co gracz powoli traci zdrowie. Podczas pościgu, Spooper okazjonalnie znika z pokoju i pojawia się różowy potwór, ale wygląda na to, że nie może wyrządzić nam żadnej krzywdy. Czasami gracz upadnie na ziemię i będzie wymiotował krwią, powstrzymając przy tym poruszanie się.

Kiedy on cię zabije, pojawi się ten oto tekst:

Za tymi drzwiami jest inny świat.

Swiat stworzony z marzeń...

Świat w którym wszystkie twe fantazje stają się prawdziwe.

Świat pełen wszystkich chorych fantazji.

Świat pragnący dołączyć ciebie.

Ciekawostki

  • W maszynie, która przedstawia historię Spooky, można zauważyć zdjęcie osoby w kostiumie ducha, który jest podobny do Spoopera.
  • Choć drzwi nie są sprawne kiedy pojawia się Spooper, jest możliwość, by jakoś dostać się do następnego pokoju. Wtedy Spooper pojawi się w stanie takim samym, w jakim był w poprzednim pokoju i pozostanie taki dopóki gracz nie uderzy go albo dojdzie do zapisu.

Postacie
Specimen Specimen 1Specimen 2Specimen 3Specimen 4Specimen 5
Specimen 6Specimen 7Specimen 8Specimen 9Specimen 10
Specimen 11Specimen 12Specimen 13Specimen 14
Nieznani Specimeni Nieznany Specimen 1Nieznany Specimen 2Nieznany Specimen 3Nieznany Specimen 4Nieznany Specimen 5
Monster Monster 1Monster 2Monster 3Monster 4Monster 5
Monster 6Monster 7
Inni SpookyProtagonista

Więcej z Fandomu

Losowa wiki