FANDOM

Nieznany Specimen 3 znany jako Tirsiak w plikach gry, jest nowo spotkanym specimenem spotkanym w Endless Mode.

Wygląd

Tirsiak jest jednym ze specimenów spotkanych w grze, którzy wyglądają jak człowiek. Ma białe, krótkie włosy i złote oczy. Także ma uszy i ogon wilka, które są takiego samego koloru jak jej włosy. Posiada także parę brązowych jelenich rogów, które w teksturze wyglądają jak drewno. Nosi brązowy top, razem z szalem i spodnicą zrobioną z ciemno brązowego futra. Także ma brązowe mitenka porysowane z kremowym futrem i brązowe legginsy ze związaną taśmą przy prawym kolanie. Jest boso. Nosi także naszyjnik z różnorodnymi złotymi kulkami na nim.

Rozgrywka

Pokój w którym Tirsiak cię goni jest wypełniony jasno niebieską mgłą, oraz sylwetki dzikich zwierząt (łoś, niedźwiedź, wilk itp.) pojawią się, blokując graczowi drogę. Gracz musi zniszczyć je za pomocą siekiery, by kontynuować ucieczkę. W kontakcie Tirsiak zadaje 1/4 albo 1/5 obrażeń. Kiedy Tirsiak uszkodzi gracza, poleci do tyłu.

Jeśli pasek stanu zdrowotnego gracza będzie pusty, gracz zostanie wysłany do śnieżnego, lesistego miejsca. Później pojawią się wilki od odległości gracza, i zaatakują go, zadając mu obrażenia, sprawiając przy tym, że ekran gry będzie coraz to bardziej czerwony. Kiedy gracz umrze, kamera pokaże zakrwawione ciało gracza porozrzucane na śniegu.

Ciekawostki

  • Cytat Tirsiak "Czemu uciekasz?" oraz cytat Specimena 8 "Czemu uciekasz, dziecię?" są podobne.
  • Tirsiak jest nawiązaniem do kilku Eskimoskich/Inuitowskich ludowych opowieści, takich jak "Kobieta Lis".
  • Powód, dla którego Tirsiak nie wygląda strasznie jest po prostu taki, że Akuma Kira był zmęczony rysowaniem strasznych rzeczy, więc zdecydował się narysować coś słodkiego.
  • W błędnych wiadomościach, Tirsiak jest przezwana "Tiri".

Postacie
Specimen Specimen 1Specimen 2Specimen 3Specimen 4Specimen 5
Specimen 6Specimen 7Specimen 8Specimen 9Specimen 10
Specimen 11Specimen 12Specimen 13Specimen 14
Nieznani Specimeni Nieznany Specimen 1Nieznany Specimen 2Nieznany Specimen 3Nieznany Specimen 4Nieznany Specimen 5
Monster Monster 1Monster 2Monster 3Monster 4Monster 5
Monster 6Monster 7
Inni SpookyProtagonista

Więcej z Fandomu

Losowa wiki