FANDOM

Nieznany Specimen 4 znany jako Tirsiak w plikach gry, jest nowym specimenem spotkanym w Endless Mode.

Wygląd

Tirsiak jest jednym ze specimenów spotkanych w grze, którzy wyglądają jak człowiek. Ma białe, krótkie włosy i złote oczy. Ma także uszy i ogon wilka, które są takiego samego koloru jak jej włosy. Posiada parę brązowych jelenich rogów, które w teksturze wyglądają jak drewno. Nosi brązowy top, razem z szalem i spódnicą zrobioną z ciemnobrązowego futra i brązowe legginsy ze związaną taśmą przy prawym kolanie. Jest boso. Nosi także naszyjnik z różnorodnymi złotymi kulkami na nim.

Rozgrywka

Pokoje w których Tirsiak cię goni jest wypełniony jasno niebieską mgłą, oraz sylwetki dzikich zwierząt (łoś, niedźwiedź, wilk itp.) pojawią się, blokując graczowi drogę. Gracz musi zniszczyć je za pomocą siekiery, by kontynuować ucieczkę. W kontakcie Tirsiak zadaje 1/4 albo 1/5 obrażeń. Kiedy Tirsiak uszkodzi gracza, poleci do tyłu.

Jeśli pasek stanu zdrowotnego gracza będzie pusty, gracz zostanie wysłany do śnieżnego, lesistego miejsca. Później, w lesie niedaleko gracza, pojawią się wilki i zaatakują go, zadając mu obrażenia i sprawiając przy tym, że ekran gry będzie coraz bardziej czerwony. Kiedy gracz umrze, kamera pokaże zakrwawione ciało Protagonisty porozrzucane na śniegu.

Ciekawostki

  • Cytat Tirsiak "Czemu uciekasz?" oraz kwestia Specimena 8 "Czemu uciekasz, dziecię?" są podobne.
  • Tirsiak jest nawiązaniem do kilku Eskimoskich/Inuitowskich ludowych opowieści, takich jak "Kobieta Lis".
  • Powód, dla którego Tirsiak nie wygląda strasznie jest po prostu taki, że Akuma Kira był zmęczony rysowaniem strasznych rzeczy, więc zdecydował się narysować coś słodkiego.
  • W wiadomościach o błędach, Tirsiak jest przezwana "Tiri".

Postacie
Specimen Specimen 1Specimen 2Specimen 3Specimen 4Specimen 5
Specimen 6Specimen 7Specimen 8Specimen 9Specimen 10
Specimen 11Specimen 12Specimen 13Specimen 14
Nieznani Specimeni White FaceOtto the OtterSpooperTirsiakLisa
Monster Monster 1Monster 2Monster 3Monster 4Monster 5
Monster 6Monster 7
Inni SpookyProtagonista