FANDOM

Protagonista jest entuzjastą historii, który żyje w mieście, niedaleko domu Spooky -lokalnej tajemnicy. Pewnego dnia postanowił, że chce odkryć jego historię. Nawet stanąwszy twarzą w twarz z horrorami skrywanymi przez dom, pozostał zdaterminowany, zawsze poruszając się naprzód.

Rozgrywka

Zakończenie, które otrzyma gracz jest zależne od liczby ciosów siekierą w poszczególne rzeczy. W tym celu gra używa licznika, który zwiększa się o 4 z każdym uderzeniem w drugorzędnego przeciwnika (czyli takiego, który zadaje obrażenia, ale nie jest Specimenem), np. Brutalne Jelenie, spotykane w pokoju startowym Specimena 8, a zwiększa się o 1 za każdego zniszczonego Specimena 1. Kiedy licznik przekracza 20, odblokujemy Złe Zakończenie. W innym przypadku, otrzymamy Dobre Zakończenie.

W Dobrym Zakończeniu Protagonista umiera, w sposób „wystarczająco tragiczny”, aby stać się duchem i dołączyć do armii Spooky.

W Złym Zakończeniu, Protagonista staje się Specimenem.

W Joke/A_Rival Ending, Protagonista ucieka z posesji i mówi każdemu, o jej pustych przestrzeniach i braku jakichkolwiek form życia. Nikt mu nie wierzy.

Ciekawostki

  • Obrazek widziany w złym zakończeniu sugeruje że bohater gry jest młody, ale nie daje żadnych wskazówek na jego pochodzenie etniczne i płeć.
    • Przypomina on z wyglądu mężczyznę ale nie jest to pewne, ze względu na jego szczupłą sylwetkę i długie włosy.
  • W ekranie śmierci po zabiciu przez Tirsiak również widać protagonistę, lecz jego ciało jest zbyt zmasakrowane, by coś o nim wywnioskować.
  • Z wyglądu siódmego Specimena można wywnioskować, że główny bohater cierpi na uraz lub problemy psychiczne.
MS24 06 spr

Protagonista na ekranie śmierci, zjedzony przez wilki.

Galeria

Postacie
Specimen Specimen 1Specimen 2Specimen 3Specimen 4Specimen 5
Specimen 6Specimen 7Specimen 8Specimen 9Specimen 10
Specimen 11Specimen 12Specimen 13Specimen 14
Nieznani Specimeni White FaceOtto the OtterSpooperTirsiakLisa
Monster Monster 1Monster 2Monster 3Monster 4Monster 5
Monster 6Monster 7
Inni SpookyProtagonista