FANDOM

Wygląd

Specimen 10 ma 2 formy:

W pierwszej jest on humanoidem bez rąk. Ma na głowie żółte "coś" z mackami. Zakrywa ono całą głowę. Może on "otworzyć" swój tors. Wygląda to wtedy jak otwór gębowy. Na wewnętrznych ścianach torsu ma małe zęby.

W drugiej formie jest wielkim robakiem.

Zachowanie

Pojawia się w Pokoju 617 po tym jak gracz użyje generatora. Najpierw z szybu wentylacyjnego wychodzi Stary Specimen 10. Po chwili z jego głowy wychodzi ten nowy i zaczyna gonić gracza. Nie umie przechodzić przez ściany i jest raczej wolny. Jeśli zbliży się do gracza otwiera swoją paszczę i zadaje 40 punktów obrażeń. Kiedy gracz oddali się od niego na jakiś czas pojawi się migający ekran ostrzegający przed jego przemianą w drugą formę. Jest ona szybsza ale zadaje 20 punktów obrażeń. Kiedy Specimen 10 atakuje gracza, ekran zaczyna na chwilę zakrywać żółta maź.

Stary Specimen 10 był naszym przeciwnikiem w Spooky's House of Jump Scares przed aktualizacją 2.7.1 w której został zastąpiony nowym Specimenem.

Wygląd

Stary Specimen 10 jest dużym robakiem o ciele złożonym z kilku segmentów. Ma duże czarne oczy i 17-18 ostro zakończonych zębów.

Zachowanie

Pojawiał się w pokoju 617 po użyciu generatora i zaczynał gonić gracza. Uderzanie go siekierą nie było dla niego szkodliwe. Był dosyć wolny i zadawał mniej więcej 20 do 30 obrażeń. Nie mógł przechodzić przez ściany. Po aktualizacji 2.7.1 wychodzi z wentylacji a następnie zostaje zabity przez wydostającego się z jego środka Nowego Specimena 10.

Błędy

  • Zdarzało się, że wychodził on poza mapę, a ponieważ nie mógł przechodzić przez ściany, nie mógł wrócić dopóki gracz nie przeszedł do następnego pokoju.

Ciekawostki

  • Nie posiada ekranu śmierci.
  • Kiedy goni gracza odtwarza się ten sam utwór co w przypadku Specimena 3.
  • Informacje o nim można zobaczyć w CAT-DOS tylko przed 500 pokojem.

Przemieszczając się po wentylacji można zauważyć uciekającego Easter Egg'owego Spec 10. Ma on obślizgłą skórę i kilka otworów gębowych (zdjęcie w galerii).

Postacie
Specimen Specimen 1Specimen 2Specimen 3Specimen 4Specimen 5
Specimen 6Specimen 7Specimen 8Specimen 9Specimen 10
Specimen 11Specimen 12Specimen 13Specimen 14
Nieznani Specimeni White FaceOtto the OtterSpooperTirsiakLisa
Monster Monster 1Monster 2Monster 3Monster 4Monster 5
Monster 6Monster 7
Inni SpookyProtagonista