Mnijszyspec6.png Och nie!

Artykuł jest niepełny! Jeśli możesz, dopisz conieco albo Specimen 6 wbije ci igłę w oko!

Wygląd

Specimen 9 jest humanoidem o czerwonym kolorze. Jest zbudowany z przekrwionych mięśni.

Zachowanie

W pokoju 1000, przy końcu gry, Spooky daje nam zadanie polegające na pokonaniu go. Jeżeli użyjemy siekiery rozważnie, sufit się na nas zawali i nas zabije, po czym stajemy się duchem w armii Spooky. Jeżeli jednak użyjemy siekiery bez opamiętania, zabijemy Bossa i staniemy się Specimenem 14.

Specimen 9 atakuje turami. W pierwszej na ziemi pojawiają się czarne dziury z których wyłaniają się słupy. W drugiej pojawia się cienista ręka, z której wychodzą kolejne mniejsze, podczas trzeciej wzywa swoich sługusów, czyli humanoidalne istoty przypominające mumie, które nas atakują, a czwarta to kule światła, które trzeba odbić, by Boss na chwilę opadł z sił i mógł być trafiony siekierą protagonisty. Po tej chwilowej fazie, znów zacznie atakować.

Ciekawostki

  • Boss ten jest prawdopodobnie istotą zbudowaną tylko z mięśni, bez kości czy skóry.
  • Cień używany przez Bossa do ataku przedstawia lewą rękę, która w mitologii chrześcijańskiej często jest postrzegana jako symbol zła.

Postacie
Specimen Specimen 1Specimen 2Specimen 3Specimen 4Specimen 5
Specimen 6Specimen 7Specimen 8Specimen 9Specimen 10
Specimen 11Specimen 12Specimen 13Specimen 14
Nieznani Specimeni White FaceOtto the OtterSpooperTirsiakLisa
Monster Monster 1Monster 2Monster 3Monster 4Monster 5
Monster 6Monster 7
Inni SpookyProtagonista

Więcej z Fandomu