FANDOM

Spooky to główna antagonistka Spooky's House of Jumpscares. Jest to duch 12-letniej dziewczynki, prawdopodobnie zabitej przez sprzedawcę masek. Mieszka ona w tytułowym Spooky's House. Postać ta wydaje się kontrolować ogromną moc. Ma wpływ na wydarzenia, które mają miejsce w posiadłości.

Wygląd

Spooky jest unoszącym się nad ziemią, bladym duchem o długich, ciemnoniebieskich włosach. Nosi postrzępioną sukienkę. Ma typowo kreskówkowy wygląd (owalne oczy, chibi itd).

Spooky można także zauważyć w niektórych mini-grach jako sprite, ale zazwyczaj jej wygląd nie odbiega mocno od tego podstawowego. Czasami przedstawiana jest z wielkim bowie.

Rozgrywka

Spooky wita gracza tuż po rozpoczęciu gry oraz gratuluje mu za ukończenie kolejnych 250 pokoi. Nie pojawia się w żadnych innych pomieszczeniach podczas całej gry. Wydaje się też, że to właśnie ona zapełniła to miejsce duchami, potworami i kartonowymi straszakami.

Tak jak zostało wspomniane, Spooky po raz pierwszy pojawia się na początku gry. W rozmowie z protagonistą pyta się go czy jest w stanie przetrwać tysiąc pokoi, o ile w ogóle na końcu tej drogi znajduje się wyjście.

W 250 pomieszczeniu pojawia się aby pogratulować z sarkazmem graczowi. Zostawia mu prezent, w którym po otworzeniu można przeczytać "Look Behind You". Jeżeli gracz się odwróci, ściany obsypią się Specimenami 1, nie zadając obrażeń.

Spooky pojawia się później w 500 pomieszczeniu aby skomentować progres gracza i poinformować go, że drzwi zostały naprawione.

Dziewczynka w 750 pokoju ponownie pojawia się przed protagonistą i zauważa, że ten posiada topór, który zdobył w forest room. Spooky nagradza gracza "Infinite Stamina" (Niekończącą się Kondycją), która sprawia, że bohater nie może biegać. Jest to uciążliwe w przypadku pościgu. Po przebyciu kilku pokoi, "Infinite Stamina" samoistnie znika, a gracz znów jest w stanie biegać.

Po dojściu do 1000 pokoju, graczowi wydaje się, że zdołał uciec. Po chwili jednak "niebo" się zawala, a Spooky objawia się przed graczem. W tle słychać płacz Specimena 9, a dziewczynka stwierdza, że protagonista musi przetrwać ostatnie wyzwanie zanim pozwoli mu odejść.

Dalsza rola Spooky w grze zależy od tego, które zakończenie odblokujesz.

Postacie
Specimen Specimen 1Specimen 2Specimen 3Specimen 4Specimen 5
Specimen 6Specimen 7Specimen 8Specimen 9Specimen 10
Specimen 11Specimen 12Specimen 13Specimen 14
Nieznani Specimeni Nieznany Specimen 1Nieznany Specimen 2Nieznany Specimen 3Nieznany Specimen 4Nieznany Specimen 5
Monster Monster 1Monster 2Monster 3Monster 4Monster 5
Monster 6Monster 7
Inni SpookyProtagonista

Więcej z Fandomu

Losowa wiki