FANDOM

Spooky's Jump Scare Mansion
JumpScareMansionHeader
Platformy Windows
Silnik GameMaker
Twórcy Lag Studios
Gatunek Pierwszoosobowa przygodówka
Tematyka Horror
Tryb multiplayer Brak
Data wydania 23 października 2014 r.
Gdzie pobrać? Na Steamie
Spooky's Jump Scare Mansion to gra stworzona przez Akuma Kirę i Psychobilly2422 w GameMakerze. Przez dłuższy czas nosiła nazwę "Spooky's House of Jump Scares", ale z powodu praw autorskich nazwę zmieniono. W grze poruszamy się po tysiącu pokoi pełnych jumpscare'ów, przygotowanych przez Spooky.

Opis

Czy uda ci się przejść 1000 pokoi pełnych słodkiego terroru? Albo zaczniesz się łamać, kiedy słodycz zacznie cię prześladować i siedzieć w kącie pokoi twojego domu? Czekają na Ciebie, są głodni. Czekają na ciebie długo, by posmakować twojej rozciągliwej skóry przesiąkniętej krwią. Czy jesteś na tyle odważny, by przejść przez tą drogę przerażony, obłąkany i... bezcielesny?

Historia

Odkąd sięgasz pamięcią, głoszono legendy o opuszczonym dworze, stojącym na rzucającym cień na całe miasto wzgórzu. Historia samego domu jest nieznana. Nawet najstarsi mieszkańcy miasta nie pamiętają początków pałacu. Jako zachłanny, szalony historyk dostajesz się na szczyt wzgórza, z nadzieją na rozświetlenie ciemnej jak smoła historii tego miejsca. Wkraczasz do fortecy ciemności.

Rozgrywka

Gra posiada bardzo proste sterowanie. Aby się poruszać, należy używać klawiszy W-A-S-D. Aby ruszać głową, należy używać myszki. Aby biec, należy przytrzymać Shift. Aby otwierać drzwi i czytać notatki, należy naciskać spację. Z czasem, gracz otrzymuje topór, którym można uderzać przez naciskanie spacji. Gracz posiada 2 paski - zdrowia i wytrzymałości, oba znajdują się w lewym górnym rogu ekranu. Prawy górny róg informuje cię w jakim pokoju się obecnie znajdujesz.

Gracz porusza się po domu, składającym się głównie z losowo wygenerowanych pokoi. Istnieje kilka przypadków, kiedy pomieszczenie jest w jakimś miejscu cały czas, w celach fabularnych. Przez pierwsze 50 pokoi, głównym zagrożeniem (a raczej nie-zagrożeniem) jest Specimen 1, który jest tylko wycinanką mającą na celu nas wystraszyć. Po pokojach porozrzucane są notatki, każda opowiada inną część historii. Od pokoju 50, losowo może pojawić się "nieskończony" korytarz, na którego końcu czeka na nas Specimen 9. W sali 60, gracz spotyka pierwszą wrogą istotę - Specimena 2 i musi przed nim uciekać. Ucieczki przed Specimenami różnią się od siebie długością oraz każda ma w sobie coś unikalnego.

Gracz może być atakowany i w końcu umrzeć. Wiele Specimenów ma swoją własną, unikalną animację śmierci. Do pokoju 300, co 50 pokój to punkt zapisu, co pozwoli graczowi odrodzić się w nim po śmierci.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki